
MORGAN FISHER 2
- 60 min.
PROJECTION INSTRUCTIONS
Morgan Fisher | 1976 | EUA | 16 mm | 4 min
PICTURE AND SOUND RUSHES
Morgan Fisher | 1974 | EUA | 16 mm | 11 min
CUE ROLLS
Morgan Fisher | 1974 | EUA | 16 mm | 6 min
PHI PHENOMENON
Morgan Fisher | 1968 | EUA | 16 mm | 11 min
240x
Morgan Fisher | 1974 | EUA | 16 mm | 17 min
DOCUMENTARY FOOTAGE
Morgan Fisher | 1968 | EUA | 16 mm | 11 min
-
(S8) XV Mostra Internacional de Cinema Periférico
MORGAN FISHER 2
Versión lingüística:VOFormato:16mm.Entrada gratuíta.
- Ano:1968-1974
- Países de produción: Estados Unidos
Comentarios á sesión
Morgan Fisher
PROJECTION INSTRUCTIONS
Morgan Fisher | 1976 | EUA | 16 mm | 4 min
Por desgraza, o público adoita ter en conta o traballo do proxeccionista unicamente cando «a caga». Esta película brinda unha ocasión alternativa.
Copia por cortesía da colección Morgan Fisher (Academy Film Archive)
PICTURE AND SOUND RUSHES
Morgan Fisher | 1974 | EUA | 16 mm | 11 min
Nun plano medio estático, un narrador, sentado a unha mesa, presenta unha explicación das combinacións e permutacións que ofrecen os elementos sonoros e de imaxe da película sonora e monocromática convencional, ao tempo que aquelas se van verificando no propio filme.
Copia por cortesía da colección Morgan Fisher (Academy Film Archive)
CUE ROLLS
Morgan Fisher | 1974 | EUA | 16 mm | 6 min
Cue Rolls apunta a que o que ten de particular o cinema é a súa interface entre un rigoroso equipo mecánico e o falible proceso humano, interface dramatizada mediante a xustaposición da mecánica de precisión dos elementos visuais e a narración, algo titubeante, de Fisher.
Copia por cortesía da colección Morgan Fisher (Academy Film Archive)
PHI PHENOMENON
Morgan Fisher | 1968 | EUA | 16 mm | 11 min
Phi Phenomenon é un plano do reloxo dunha aula. A película dura once minutos e a cámara permanece estática. Como eu non quería que nese plano houbese ningún movemento evidente, quiteille a segunda agulla ao reloxo. Porén, malia non vermos movemento ningún dun intre para o outro, sabemos que se está a producir: a medida que avanza o filme, observamos que a agulla dos minutos xa non está onde a vimos antes. A agulla tivo que moverse, aínda que realmente non o presenciásemos. A película recapitula unha experiencia que coñecemos do día a día. Sabemos que as agullas dun reloxo se moven, pero móvense só cando non miramos para elas; cando miramos para as agullas do reloxo, semellan atoparse estacionarias. Phi Phenomenon xoga con esta contradición, a de que saibamos que o tempo transcorre sen cesar e, no entanto, cando miramos o aparello que ten por obxecto dicirnos o momento en que sucede que nos achemos nese fluxo incesante, o tempo se deteña. (Morgan Fisher)
Copia por cortesía da colección Morgan Fisher (Academy Film Archive)
240x
Morgan Fisher | 1974 | EUA | 16 mm | 17 min
Na metraxe sonora sincrónica de 240x (1974), vese a Fisher a facer fotocopias dun padrón negro (o deseño do movemento da cruz de Malta, parte que produce o movemento intermitente de arrastre nun proxector de cinema). Fisher perfora as copias para as imaxes poderen rexistrarse debidamente e despois filma cada unha das 240 láminas nunha cámara de animación Oxberry. O título refírese a estas láminas de dous xeitos: 240x pode significar «240 veces» ou (na escrita abreviada dos animadores) «240 fotogramas». A película acaba cunha coda de dez segundos, os 240 fotogramas de metraxe animada que constitúen o produto do traballo antes representado. (William E. Jones, «Morgan Fisher: An Impersonal Autobiography»)
Copia por cortesía da colección Morgan Fisher (Academy Film Archive)
DOCUMENTARY FOOTAGE
Morgan Fisher | 1968 | EUA | 16 mm | 11 min
Unha naturalidade corrompida intencionadamente pola inevitable autoconciencia, involuntariamente corrompida pola inevitable naturalidade, nun papel interpretado, cuns matices e unha complexidade incribles, por Maurine Connor.
Copia por cortesía da colección Morgan Fisher (Academy Film Archive)