
Rebeca
Rebecca
Laurence Olivier, Joan Fontaine, George Sanders, Judith Anderson
- 130 minutos
En Montecarlo, o viúvo Maxim de Winter coñece unha tímida e sinxela ama de compañía. Namorados, casan, e tras a lúa de mel, regresan á mansión familiar de Manderley. É alí onde a nova señora de Winter constata que a casa é unha especie de santuario da primeira señora de Winter, Rebeca, que faleceu afogada. A devoción por Rebeca é extrema, en especial por parte da señora Danvers, a ama de chaves, que non tarda en sentirse afectada pola presenza da “intrusa”. “Con Rebeca, o ‘toque Hitchcock’, que era anteriormente simple risco, convértese en visión do mundo. A espontaneidade sométese a un sistema. É o momento crítico para un artista: trátase de non caer no tic, a manía exhibicionista. Mais Hitchcock evita estas trampas.” (Eric Rohmer e Claude Chabrol)
-
-
-
Secundarios e antagonistas de Hollywood
Rebeca
Versión lingüística:VOSGFormato:16mm.Judith Anderson en...
-
Secundarios e antagonistas de Hollywood
Rebeca
Versión lingüística:VOSGFormato:16mm.Judith Anderson en...
- Ano:1940
- Países de produción: Estados Unidos
- Guión: Robert E. Sherwood, Joan Harrison, Daphne du Maurier (novela)
- Fotografía: George Barnes
- Montaxe: W. Donn Hayes
- Produtora(s): Selznick International Pictures
En Nosferatu n° 20, «Secundarios y antagonistas del Hollywood clásico»
Antonio Weinrichter
Judith Anderson, que se gañou o título de dama, era unha actriz de orixe australiana que tivo unha ampla carreira teatral en Broadway. En cine traballou de forma bastante máis esporádica: 25 títulos ó longo dos 50 anos que median entre 1933 e 1984, pero só un bastou para imortalizala. Hai dous motivos para que Anderson quedase permanentemente asociada coa Sra. Danvers (...). O primeiro é froito dunha opción deliberada de Hitchcock: «Case nunca se veía á Sra. Danvers andando ou en movemento. Se entraba no cuarto onde estaba a heroína, o que ocorría era que a rapaza oía un ruído e de súpeto alí estaba a omnipresente Sra. Danvers completamente inmóvil ó seu carón... Mostrala andando pola casa significaría humanizala». A fáctica subxectiva de Hitch surteu o efecto de converter á Sra. Danvers nun icono, unha máscara, unha categoría: a ama de chaves levaba incorporada a súa propia caricatura. O segundo motivo é a adecuación entre intérprete e personaxe: a fria presencia que ó parecer proxectaba Anderson fundiuse indeleblemente coa Sra. Danvers, quedando fixada para sempre a imaxe da definitiva solteirona hostil que nunca foi xove, unha Margaret Dumont envasada en vacío e sen Groucho que lle ladre. Fálase do encasillamento das estrellas, pero ¿que hai dos segundos actores que quedan unidos inseparablemente a un personaxe? Anderson, como a Elsa Lanchester que foi noiva de Frankenstein, non se converteu nun deses actores de carácter que rouban plano sendo sempre eles mesmos (Walter Brennan) ou os seus primos cercanos (Thomas Mitchell): o seu destino foi non poder separar a súa imaxe da Sra. Danvers e quedar para sempre como unha actriz de (mal) carácter.