![La caza](https://filmotecadegalicia.xunta.gal/sites/w_pcgai/files/styles/large/public/la_caza_0.jpg?itok=fI_vcxOu)
La caza
Alfredo Mayo, Ismael Merlo, José María Prada, Emilio Gutiérrez Caba, Fernando Sánchez Polack
- 83 minutos
“La caza é a sobria descrición dunha partida de caza de coellos nas terras do Jarama que contemplaron a famosa batalla durante a guerra civil; nela interveñen tres excombatentes e un mozo nacido despois da guerra, que protagonizan unha crecente tensión que acaba nunha mortífera espiral de violencia, ao deixaren libres todas as súas represións e odios larvados durante anos. Espléndida metáfora do cainismo español, ademais dos seus valores intrínsecos, entre os que se conta a recuperación do cine oficialista Alfredo Mayo, La caza implica outras cousas importantes para Saura e para o cine español. Neste último significa o arrinque do que se coñece como cine metafórico, do cal o propio Saura é durante anos o máximo expoñente; mais para o cineasta significa o encontro e comezo da colaboración co produtor Elías Querejeta, co que traballa ata 1981 (…).” (José Enrique Monterde, “Carlos Saura”, Diccionario del cine iberoamericano. SGAE/Fundación Autor, 2011)
-
-
Cineclube Valle-Inclán
La caza
-
Os novos cines na España dos anos 60
La caza
Versión lingüística:VOFormato:35mm.Presentación do libro 'Los Nuevos Cines en España. Ilusiones y desencantos de los años sesenta', coa presenza dos coordinadores Carlos F. Heredero e José Enrique Monterde, e de José Luis Cienfuegos e José Antonio Hurtado. Entrada gratuíta.
-
- Ano:1966
- Países de produción: España
- Guión: Carlos Saura, Angelino Fons
- Fotografía: Luis Cuadrado
- Montaxe: Pablo G. del Amo
- Produtora(s): Elías Querejeta P.C.
Comentario polo centenario do cine. Ciclo Huellas de luz.
Santos Zunzunegui
(...) O trascendental do film, rapidamente convertido en buque insignia dese «Novo Cine Español» que xurdiu ó calor das tímidas vías abertas na política cinematográfica pola xestión de José María García Escudero, reside na coherencia coa que compón un universo autosuficiente que oscila entre a xeoloxía da historia e unha endoscopia do comportamento. Á primeira dimensión pertence o tratamento da paisaxe como lugar de sedimentación do pasado, como terreo no que permanecen as pegadas secretas do drama colectivo. Pero tamén esa superposición á que o film se entrega entre o actor, o arquetipo cinematográfico e o personaxe concreto e que permite extraer o.máximo rendemento da combinación entre determinados actores do «Vello Cine Español» (Alfredo Mayo e Ismael Merlo), e outros popularizados polo teatro ou a entón aínda emerxente televisión (José María Prada e Emilio G.Caba). A segunda, a observación case entomolóxica coa que se recollen os rituais da preparación e execución da cacería ou a descrición dos corpos durmidos á que se entrega a cámara cinematográfica na escena da siesta e que iguala, nun xesto caligráfico admirable, a xeografía da carne coa da paisaxe. Búsqueda, polo tanto, do equilibrio entre unha mirada distante (de corte antropolóxico; Saura falará do seu film en termos de «documental dunha situación límite») e unha mirada cercana (capaz de interesarse polos aspectos máis particulares que individualizan un corpo, un lugar). Todo isto filmado nun branco e negro esencial (prodixioso traballo de Luis Cuadrado) que tensa a película conducíndoa cara a camiños nos que a depuración da imaxe serve de ardente matriz para o implacable brote da violencia.