
Paraíso: Universidad de Salamanca
- 21 min.
Calibre 22, 50 puntos, 25 metros
Sofía Sánchez Menéndez | 2025 | España | Dixital | 6 min
O ambiente dunha tarde a disparar na Sociedad de Tiro y Caza del Nalón, definida polos tres condicionantes que dan título ao audiovisual: a bala, a puntuación mínima que hai que conseguir e a distancia. (Sofía Sánchez Menéndez)
Manolo el carteru
Silvia Alonso Díaz | 2025 | España | Dixital | 4 min
A través da memoria e a percepción, imaxe e son dislócanse. Unha voz anciá, crebada pola doenza de Parkinson, fala sen buscar ser entendida, só escoitada. No seu tremor, a obra afástase da lóxica da linguaxe para se adentrar nunha experiencia onde a ruptura da sincronía abre espazo ao sensible, ao persoal, ao que persiste alén das palabras. (Silvia Alonso Díaz)
Preguntas a un fantasma
Darío Hernández Tonzán | 2025 | España | Dixital | 5 min
Unha carta a través de material de arquivo que cuestiona a identidade como algo que espreita tanto o remitente como o posible destinatario. (Darío Hernández Tonzán)
333
Sara Fénix | 2025 | España | Dixital | 6 min
Unha reflexión profunda sobre a identidade do ser humano e os tres elementos principais que a constitúen: o noso corpo, a nosa mente e a nosa alma. A pantalla divídese nun tríptico que, mediante texto e imaxe, conforma un poema visual que se adentra nas cuestións existenciais máis fundamentais, á vez que complexas, da vida. (Sara Fénix)
-
(S8) XVI Mostra Internacional de Cinema Periférico
Paraíso: Universidad de Salamanca
Paraíso: Universidade de Vigo
Paraíso: Universidad Complutense de Madrid
Versión lingüística:VOFormato:HDEntrada de balde.
Habitar todos os mundos posibles
Laura Gómez Vaquero
As pezas realizadas por estudantes da Mención en Audiovisuais do Grao en Belas Artes e do Mestrado en Produción e Prácticas Artísticas da Universidad de Salamanca que se presentan na sección Paraíso este ano propoñen miradas diversas e singulares a algúns dos mundos que habitamos, mediante un traballo consciente e sensible coa imaxe en movemento. Atopamos, así, desde unha implacable captación dun lugar pechado e violento, inzado de normas e xestos repetidos (Calibre 22, 50 puntos, 25 metros), ata un catálogo de flores que, de maneira orixinal e festiva, é atravesado por unha voz intermitente froito dunha memoria fragmentada (Manolo el carteru). Tamén achamos un suxestivo e misterioso diálogo entre o mundo animal e o mundo humano, desde o cal se fala sobre a perda e os estados intermedios (Preguntas a un fantasma). E, por último, un «misterio de tres actos», materializado en forma de tríptico, no cal se reflexiona, dun modo evocador e poético, sobre a condición humana (333).