Le genou d'Artémide / La rodilla de Artemis; Le streghe, femmes entre elles / Las brujas / Mujeres entre ellas; L'inconsolable; La madre
Danièle Huillet e Jean-Marie Straub, 2007-2012
82'. DCP/ 35mm: Subt. Castelán/ Galego
Le genou d'Artémide / La rodilla de Artemis
(Italia, Francia, 2007)
Dirección: Jean-Marie Straub. Novela: Cesare Pavese. Fotografía: Marion Befve, Renato Berta, Jean-Marie Straub, Jean-Paul Toraille. Intérpretes: Andrea Bacci, Dario Marconcini. Dur: 26'.
Straub volve adaptar a Pavese nesta nova entrega dos diálogos con Leucò. Andrea Bacci e Dario Marconcini, dous dos seus actores predilectos, enuncian os diálogos desta volta, dolorosos e místicos, de a cabalo entre o pasado e o presente, característica fundamental da obra straubiana.
Le streghe, femmes entre elles / Las brujas / Mujeres entre ellas
(Italia, Francia, 2008)
Dirección: Jean-Marie Straub. Libro: Cesare Pavese. Fotografía: Renato Berta. Intérpretes: Giovanna Daddi, Giovanna Giulani. Dur: 21'.
Baseado nos Diálogos con Leucò, de Pavese, o filme de Straub dura apenas 21 minutos, mais contén máis texturas e detalles que a maioría das súas longametraxes. Por se iso non representase un motivo abondo, a obra de Straub volve a certos acordos elementais sobre a función do diálogo no cinema, en que as pausas deliberadas e as inflexións poéticas son o resultado dun achegamento altamente estilizado, antinaturalista. (Gabe Klinger, catálogo BAFICI 2010).
L'inconsolable
(Francia, 2011)
Dirección: Jean-Marie Straub. Libro: Cesare Pavese. Fotografía: Christophe Clavert, Renato Berta. Intérpretes: Andrea Bacci, Giovanna Daddi. Dur: 15'.
Outro capítulo dos diálogos de Leucò, neste caso centrado no mito de Orfeo.
La madre
(Suíza, 2012)
Dirección: Jean-Marie Straub. Libro: Cesare Pavese. Fotografía: Christophe Clavert. Intérpretes: Giovanna Daddi, Dario Marconcini. Dur: 20'.
Este diálogo de Leucò, de novo con actores do Teatro Communale di Buti, decide por unha vez centrarse máis no aspecto íntimo que no político, con recitais desprovistos de ancoraxe histórica, nun pano de fondo natural e descontextualizado.