for here am i sitting in a tin can far above the world
Olivia Delcán, Joseph Grossi (voces)
- 19 min.
O soño dunha crise económica que derruba o mercado das criptomoedas. Milleiros de persoas conxeladas crioxenicamente á espera de tempos mellores.
- Ano:2024
- Países de produción: Francia
- Guión: Gala Hernández
- Montaxe: Gala Hernández
- Produtora(s): Don Quichotte Films, After Social Networks
-
Gala Hernández: “Hoy todo es visible, no queda nada que no tenga imagen, incluso el futuro”
Oriol Díez (Transit. Cine y otros desvíos)
Tráiler
VO inglés
Algunhas notas sobre o filme
Gala Hernández
for here am i sitting in a tin can far above the world é unha película experimental de dobre pantalla que aborda os vínculos entre a criptocultura e a crioxenia como dúas tecnoloxías especulativas para as que o futuro se converte nun recurso económico que explotar.
A través dunha colaxe de vídeos de Youtube, imaxes de arquivo e animacións en 3D, for here am i sitting in a tin can far above the world explora os vínculos entre a especulación financeira, a ciencia ficción especulativa e a predición e gobernanza do futuro.
Ao analizar as fantasías que transmiten as criptomoedas, a narrativa desprégase a través do texto envolvente dunha narradora invisible que relata os seus soños e medos íntimos. Acompañándonos nunha viaxe audiovisual onírica, poética, histórica e futurista, evoca a figura do extropiano e cypherpunk estadounidense Hal Finney, unha figura crucial na historia do Bitcoin, pero tamén un paciente crioxénico desde 2014. Nos soños da narradora, tras unha futura Gran Depresión, Finney intégrase nunha parte da sociedade que entrou en animación suspendida ou bioestase subvencionada coa fin de acelerar a recuperación económica. A narradora establece con Finney unha conversa imaxinaria sobre a fe ou o medo no futuro, e sobre como unha aposta optimista polo futuro podería poñer en perigo as súas posibilidades debido ao desinterese político polas loitas actuais.
A instalación tamén explora a sensación de flotar temporalmente: a través da figura da «animación suspendida», evoca unha época histórica marcada por un alto grao de imprevisibilidade e incerteza, debido á aceleración e a disrupción das novas tecnoloxías, así como ás múltiples consecuencias do Antropoceno. A idea de suspensión temporal cuestiónase a través da dicotomía «suspensión-caída libre»: está a humanidade flotando na incerteza ou estamos máis ben en caída libre? Como podemos diferenciar entre ambas, dados os límites da percepción e o coñecemento humanos?
for here am i sitting in a tin can far above the world funciona a través da temporalidade non lineal dos soños e os recordos, a temporalidade fragmentada das narrativas de viaxes no tempo, como aquela na que Hal Finney se embarca na súa cápsula crioxénica.
O vídeo contén algunhas citas do libro Digital Cash. The Unknown History of the Anarchists, Utopians, and Technologists Who Created Cryptocurrency, de Finn Brunton.