Apropiacións / Gran Súper 8: Programa curtametraxes (1975-2008)
VV. AA.
73’. Vídeo.
APROPIACIÓNS / GRAN SÚPER 8.
For / Against (Eugènia Balcells, 1983). Duración: 3 minutos.
Minnesota 1943 (Toni Serra, 1995). Duración: 7 minutos.
Alice in Hollywoodland (Jesús Pérez-Miranda, 2006). Duración: 7 minutos.
Súper 8 (David Domingo, 1997). Duración: 8 minutos.
Bloodfilm (Marcel Pey, 1975). Duración: 3 minutos.
Roulette Wheel (Luis Cerveró, 2005). Duración: 2 minutos.
Signaturas (síntesis) (Juan Bufill, 2008). Duración: 7 minutos.
I Love you Because (Lope Serrano Sol, 2007). Duración: 3 minutos.
22arroba (Maximiliano Viale, 2008). Duración: 4 minutos.
Photomatons (Eugeni Bonet, 1976). Duración: 3 minutos.
A escala del hombre (David Reznak, 1991). Duración: 9 minutos.
Copy Scream (Oriol Sánchez, 2005). Duración: 2 minutos.
Brutal Ardour (Manuel Huerga, 1979). Duración: 15 minutos.
Duración total: 73 minutos.
Esta sesión presenta unha serie de pezas realizadas en súper 8, formato nado en 1965 con uso vixente hoxe en día, e outras pertencentes ao subxénero do found footage film ou cine de metraxe atopada/apropiada. Algunhas das obras reúnen as dúas características, como For/Against de Eugènia Balcells ou Súper 8 de David Domingo. Neste programa establécese un diálogo entre cineastas de diferentes xeracións: os que formaron parte dese intento de vangarda no ámbito do cine experimental centrada en Barcelona, Madrid e Valencia durante a década dos ’70 (con Eugeni Bonet, Juan Bufill, Manuel Huerga e Eugènia Balcells á cabeza) e a nova hornada xurdida entre finais dos ’90 e a actualidade.