O que queda por ver
Phil Solomon, 1983-2008
75’. Cine /vídeo.
Phil Solomon presenta ás súas pezas de xeito cronolóxico amosando a beleza do seu traballo, a forza emocional e melancólica das imaxes.
WHAT’S OUT TONIGHT IS LOST
(Estados Unidos, 1983)
Dirección: Phil Solomon. Duración: 8 minutos.
“A peza comezou como resposta a unha relación evaporada, pero gradualmente comezou a anticipar outras desaparicións inminentes: a mocidade, familia, amigos, tempos,…” (Phil Solomon).
THE SECRET GARDEN
(Estados Unidos, 1988)
Dirección: Phil Solomon. Duración: 20 minutos.
Unha leve historia que pelexa coa desaparición da inocencia, e invoca por igual terror e éxtase.
REMAINS TO BE SEEN
(Estados Unidos, 1989)
Dirección: Phil Solomon.. Duración: 17 minutos.
Filme melancólico dedicado á memoria da nai do autor. Un dos dez mellores títulos de todos os tempos segundo Stan Brakhage.
THE SNOWMAN
(Estados Unidos, 1995)
Dirección: Phil Solomon. Duración: 8 minutos.
“Unha meditación sobre o recordo, o enterro e a descomposición. Un kaddish tardío para o meu pai” (Phil Solomon).
LAST DAYS IN A LONELY PLACE
(Estados Unidos, 2008)
Dirección: Phil Solomon. Duración: 22 minutos.
“Adeus meus amigos, adeus meus queridos, se fun brusca, perdoade a miña febleza. Adeus meus amigos, adeus ás festas da tarde, lembrádeme en primavera, gañándote o teu propio pan, pronto deberás marcharte. Lembra ás túas familias e traballa polos teus fillos. Non preciso demasiado, canto maior son máis me dou de conta de que as miñas amizades leváranme, sexa cal sexa a distancia do recorrido, sexa cal sexa a razón da mágoa, os amigos que quedan bailarán comigo. Non preciso máis, isto é o que necesito“ (P. J. Harvey, Before Departure).